wtorek, 7 sierpnia 2012

kuferek..

Dziś zamieszczam uroczy kuferek z niezapominajkowym deseniem. Niezapominajki, jak widać cieszą się niezwykłą popularnością...pewnie ze względu na swój urok;) Spod białej farby wychodzą moje ulubione przecierki w kolorze błękitu, co razem z kwiatowym wzorem daje bardzo romantyczny efekt.
Wykończeniem są zielone nakropienia i przewiązana rafią kokardka w kratkę.
Sama jestem posiadaczką niezapominajkowego kufra, dzięki któremu mogłam opanować biżuteryjny chaos:)
Mam nadzieję, że właścicielka będzie równie zadowlona z takiego upominku.






3 komentarze:

  1. Z pewnością będzie zadowolona :) Mi kuferek bardzo się podoba. Jeszcze takiego niezapominajkowego nie widziałam, jest delikatny, lekki i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Taki własnie miał być owy kuferek..romantyczny, wręcz sypialniany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam niezapominajki, dobry pomysł z tym kuferkiem:)

    OdpowiedzUsuń