poniedziałek, 3 grudnia 2012

CANDY dekoracyjnie i świątecznie..

Nadszedł ten czas....postanowiłam zorganizować swoje pierwsze candyyyyy!!!! Za chwilkę będziemy się obdarowywać drobiazgami, więc i ja postanawiam kogoś obdarować. Spodziewaną "niespodziewajką" będzie pyszna czekoladka RitterSport z bajecznym kremem orzechowym, zapakowana świątecznie i już gotowa do podarowania, lub osobistego rozpakowania i zjedzenia:) W końcu siebie również należy rozpieszczać! Dołączam też piękne srebrne piórko,jako dekorację świąteczną, choć nie tylko. Zupełnie przypadkiem znalazłam owe piórka wiszące ozdobnie na gałęziach pod sufitem...i oczywiście... się zachwyciłam, nabyłam, powiesiłam:) Tworzą niezwykłą zimową atmosferę.
Kolejną "niespodziewajką" są piękne, tłoczone serwetki w cudnym zielonym kolorze. Nie bez powodu wybrałam ten kolor. W tym roku bowiem postanowiłam, że świąteczne dodatki będą z przewagą zielonego. Bardzo lubię celebrować każdą okoliczność, która sprzyja udekorowaniu stołu. Być może ktoś także wybierze zieleń na faworytkę tegorocznych dekoracji:) Druga część podarunku pozostanie już prawdziwą niespodzianką.
Zasady z pewnością są wszystkim znane, aczkolwiek jestem zobowiązana poinformować, że.....
1. Banerek ze zdjęciem należy umieścić na swoim blogu i podlinkować
http://zarartgarden.blogspot.com/2012/12/candy-dekoracyjnie-i-swiatecznie.html
2. Sympatycznie będzie gościć każdego nowego obserwatora bloga;)
3. Napisać w komentarzu, czy macie już pomysł na kolorystykę świątecznych dekoracji.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH ŚWIĄTECZNIE ZAPRASZAM!
Losowanie już 21 GRUDNIA 2012 o poranku!







14 komentarzy:

  1. staję, staję, moje kolory świąteczne to- biel i srebro z naturalnymi dodatkami
    i jedyneczka jestem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorami świąt mojego dzieciństwa były zawsze czerwień, zieleń i złoto. Zielona choinka przystrojona czerwonymi bombkami, złotymi łańcuchami i oczywiście własnoręcznie przygotowanymi ozdobami :) Przez pewien czas dekorowaliśmy też dom połączeniem srebra i niebieskiego, ale jak dla mnie to na tak ciepłe święta zbyt zimne połączenie kolorów :):):). Więc w tym roku tradycyjnie już czerwień złoto i zieleń. Myślę też o dołączeniu białych elementów ale w niewielkiej ilości :) Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja dołączę do chętnych;)
    u mnie w tym roku już jest- zielony, czerwony i biały kolor dekoracji:)ciągle coś zmieniam i udoskonalam...dobrze że do Świąt jeszcze mamy trochę czasu, uwielbiam Świąteczny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do zabawy. Dekoracji jeszcze nie skompletowałam, ale właśnie myślałam o różnych odcieniach zieleni. ;)

    Obserwuję jako: Alicja M.
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com
    Notka i banerek: http://my-candys.blogspot.com/2012/12/zar-art-garden.html

    Pozdrawiam.
    Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w domu zawsze goszczą wszystkie kolory :) ;)
    obserwuję jako: Kasia
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie się przyłączę. Obserwuję jako Anna Anna.
    U mnie zagoszczą różne kolory. W zeszłym roku na choince miałam tylko srebrne bombki i dużo innych kolorowych dekoracji, w tym roku dokupiłam złote i czerwone bombki, więc będzie jeszcze bardziej kolorowo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale! zapraszam wszystkich, zapraszam!! dziękuję, że jest Was coraz więcej:)Pamiętajcie, że część nagrody jest tajemnicą;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce :)

    u mnie w tym roku króluje kolor czerwony :) oczywiście jako dodatki, bo sam obrus obowiązkowo biały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta u mnie muszą pachnieć zielenią, bawić czerwienią przemarzniętych nosków i skrzyć blaskiem pierwszej gwiazdki. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie ma określonego koloru. Jest po prostu wszystko co mi się podoba :).
    Choć w tym roku wszystkie nowe akcenty świąteczne są w czerwieni. Pięknie by się mieniły z Twoją zielenią z candy :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja dołączę ;)
    Szczerze mówiąc nie wiem, jak będzie wyglądać nasza choinka, bo w tym roku ubiera ją moja mama i to ona będzie pomysłodawczynią ozdób. Tak się złożyło, że do domu przyjadę dopiero dzień przed Wigilią. Jedyne, co będę mogła zrobić to upiec pierniczki i nimi przystroić drzewko :)
    Pozdrowienia. Zapraszam do mnie: www.trzyrazyer.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń