poniedziałek, 10 grudnia 2012

oto miś..:)

Pakowanie prezentów zawsze sprawia mi dużo przyjemności...i nie chodzi po prostu o zawijanie w kolorowe papiery...ale o to co dzieje się potem. Czyli dopieszczanie owego pakunku, foliowanie, kokardkowanie, rafiowanie i wszystkie te inne "anie". Postanowiłam zatem stworzyć kilka zestawów prezentowych. Pierwszy skryty w skrzynce niebiesko-białej, dość przybrudzonej i obowiązkowo skropionej patynką. Kiedy odkryłam serwetkowego misia od razu wiedziałam, że musi zamieszkać na takiej skrzyneczce. Jestem nim wręcz zachwycona:) Chciałam stworzyć skrzyneczkę z efektem "zaniedbania" i chyba się udało:) Tym bardziej, że pierwszy raz eksperymentowałam z cukrem.
Druga skrzyneczka już klasycznie świąteczna, na słodki upominek kawowo-herbaciany.












1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na prezent, którym jest i zawartość i opakowanie. Pięknie wygląda całość.

    OdpowiedzUsuń