niedziela, 2 lutego 2014

Pamiątki pachną wiosną...:)

Zaszczytnie mogłam wykonać skrzyneczkę na pamiątki dla małej Majeczki. Choć uroczystość wręczenia odbędzie się zimą, to skrzyneczka już nastraja wiosennie. Do wykonania użyłam wzoru pięknych niezapominajek z błękitną kokardką. Nie mogło też zabraknąć owadów, które mam nadzieję, że niebawem obudzą się z zimowego snu. By nadać skrzyneczce elegancji, dodałam złote przecierki....patyna pojawiła się jedynie na obrzeżach bukiecików. Zwieńczeniem pamiątkowej skrzyneczki jest oczywiście wstążka, tym razem biała w drobne kwiatuszki. Za każdym razem, kiedy wykonuję taką dziecięcą skrzyneczkę, wyobrażam sobie dorosłego już człowieka, który po latach odnajduje na strychu skarby ze swojego dzieciństwa. Mam nadzieję, że w odległej przyszłości Maja odkryje swoją skrzynię, która obudzi wspomnienia:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz